Președintele CNA, Laura Georgescu, a declarat, marți, că publicitatea TV ar trebui să fie „la vedere”, iar televiziunile ar putea să posteze pe ecran, în colțul din dreapta sus, un contor care să numere minutele de publicitate.
Laura Georgescu a declarat, în ședința de marți, că CNA primește săptămânal 25-30 de sesizări cu privire la minutele de publicitate difuzate în timpul programelor de televiziune.
Astfel, Laura Georgescu a propus, marți, și membrii CNA au aprobat ca în următoarea ședință a Consiliului, care va avea loc joi, să fie discutat un proiect de decizie prin care publicitatea TV să fie „la vedere”.
Ea a mai spus că un contor ar putea fi postat pe ecran, în colțul din dreapta sus, și ar putea număra efectiv minutele din calupul de publicitate. „Când încep minutele de publicitate contorul să se miște. Așa avem acoperire pentru toate părțile implicate”, a mai spus președintele CNA.
Laura Georgescu a mai spus că acel contor se va opri în momentul difuzării altor programe și va reîncepe să funcționeze când va fi difuzat următorul calup de publicitate.
Potrivit articolului 35, alineatul 1 din Legea audiovizualului, „Proporția de spoturi publicitare televizate și spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăși 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice, durata acestora nu poate depăși 8 minute din timpul oricărei ore date”.
EUROVISION 2013. Tot ce trebuie să știi despre competiția EUROVISION 2013. Cine sunt favoriții